Klä mig i rött? NEJTACK!

Men jag är så illa tvungen....

Idag tog jag mig i kragen och drog ner på stan och letade efter kläder till Michael Jackson-konserten. Medans de flesta andra ska vara rockiga ska jag vara "romantisk"(inte kul!!!!!!), eftersom jag ska sjunga en ballad. Japp, så det blev denna lilla klänning för 99 kronor på hm. Superfynd! Här ska inte slösas pengar på röda plagg, för jag tänker aldrig dra på mig något rött om jag inte blir tvingad till de. Rött är inte min färg. Rött är inte någons färg. Jo, typ en brun latinotjej.

Nu ska jag hänga tvätt, ha det bra!



Kommentarer
Postat av: v.

det var ju asfint på dig!! saknar dig redan, hihi. puss

2010-05-06 @ 22:41:58
URL: http://fredriques.blogg.se/
Postat av: Anonym

Med ditt utseende passar allt!

2010-05-07 @ 08:34:13
Postat av: v.

sv: hej på dig!

2010-05-07 @ 15:43:59
URL: http://fredriques.blogg.se/
Postat av: rött är sött

jotack!

2010-05-09 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0