Egentligen är du inte kär i mig Och egentligen är det okej med mig För jag blir aldrig kär i nån Sånt där är slöseri med tid... Men då slösar vi bort våra liv




Jag är klar med mitt svenskatal (jag vet att ni bryr er jättemycket om mina skolarbeten) vilket känns superskönt!!!!!!!!! Så nu ska jag plugga lite på idrottsprovet tills imorn sen har jag stora planer på att komma i säng innan elva. Har inte så mycket klokt att säga idag så Picasso får stå för det kloka. Bilden är från tumblr. PUSS GODNATT.


Kommentarer
Postat av: Nicolina

du är väl för bra duktig michellllle! (till skillnad från vissa andra omotiverade typer)

vi vill se ett videoinlägg!!! ;) pusssss

2010-04-21 @ 07:20:12
Postat av: mich

puss på dig va :D hahah, jag känner att jag inte har något liv för tillfället. pluggar och sover.. men snart är det sommarlov :D ILY <3

2010-04-21 @ 19:41:06
URL: http://michkicksass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0