All These Things That I've Done

heeeeeey bloggen. skriver inte i dig längre.. är du ledsen? trodde väl det!

Sara berättade för mig att hon läste igenom hela min blogg på grund av seperationsångest (hade också saknat mig om jag var henne). Så jag kikade igenom arkivet jag med och då slog det mig hur kul det är att läsa gamla inlägg. Så nu ska jag gottgöra min dåliga uppdatering genom att göra en superlista om det senaste halvåret.
- Flyttat till Norrköping
- Insett hur praktiskt det är med gula kepsar
- Hittat kärleken (Sara)
- Levt utan mjölk en hel vecka för att ha råd att åka till sthlm
- Börjat med Projekt Stark. Hoppas nu på gymkort i julklapp så man blir riktigt biffig så man orkar bära mer än två böcker till skolan utan att få ont i ryggen
- Blivit omdöpt till KJELL
- Skapat och blivit medlem i FMK
Ja, det var väl typ det. En superlista på sju punkter. Nu är man hemma i Dalarna och äter upp sig inför vårterminen..

Kommentarer
Postat av: dan

Kanonfin tjei!

2011-12-23 @ 18:55:04
Postat av: Sören

Här tror man ju knappt att det är sant, när man klickar sig in och så ligger det ett färskt inlägg och väntar på mina ögon!



Eheheh. Bra lista. Fräsig tjej. (Förstår att du även ville ha en punkt på listan om hur många gånger vi har varit full like a kastrull på Trappan, men vet ju att du liksom jag har tappat räkningen på hur många gånger det är egentligen.)



XOXO/ Kvinnan i ditt liv

2011-12-28 @ 20:28:32
URL: http://sarasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0